Ops! Esse produto encontra-se indisponível.
Deixe seu e-mail que avisaremos quando chegar.
This Text Provides A Detailed Account Of Current Approaches To The Education Of Teachers Of Second Languages. The Paperback Edition Provides A Detailed Account Of Current Approaches To The Education Of Teachers Of Second Languages. It Offers Valuable Ideas On The Observation And Supervision Of Classrooms, On Self-Evaluation By Teachers, And On Teaching Itself. Its Emphasis Reflects The Shift In Orientation From Teacher Training To Teacher Education, In Which Teachers Are Involved In Developing Their Own Theories Of Teaching, Understanding The Nature Of Teacher Decision Making, And Developing Strategies For Critical Self-Evaluation. The Book Is Aimed At Teachers, Teacher Educators, And Workshop Facilitators Involved Both In Pre-Service And In-Service Education Of Teachers Of Second And Foreign Languages.
ISBN9780521387798
AutoresRichards, Jack C.; Nunan, David
EditoraCambridge University Press - ELT
Coleção/SerieCambridge Language Teaching Library
IdiomaInglês Britânico
Faixa etáriaAdultos (+21)
Níveis de ensinoAvançado (C1)
Ano de edição1990
Páginas356
AcabamentoBrochura
Dimensões 22,50 X 15,00

Produtos relacionados

Pague com
  • Pagali
  • Pix
Selos
  • Site Seguro

LIDF LIVRARIA INTERNACIONAL DO DISTRITO FEDERAL - CNPJ: 19.294.574/0001-48 © Todos os direitos reservados. 2024


Para continuar, informe seu e-mail

Utilizamos cookies para que você tenha a melhor experiência em nosso site. Para saber mais acesse nossa página de Política de Privacidade